Selasa, 17 Mei 2011

Usha-Usha Mak Nyah / Bapok / Pondan.

Assalamualaikum


Hello Malaysian and not-pure girls plus not-pure boys sekalian.

Whats up Malaysia? Oh oh, bila di fikir-fikirkan balik, agak beberapa hari dah aku menulis untuk blog ni. Actually, aku agak busy dengan... blog aku yang lagi satu. Buat masa ni, aku tak terfikir lagi untuk publish blog tu. Tapi aku akan try sebaik mungkin untuk jadikan blog tu sebagai sumber pendapatan aku yang hanya based on iklan. Tapi rasanya aku perlu hardwork gila sebab sehari, yang view blog tu hanya dua orang. Duh.


But who cares kan? Mula-mula memamg susah. Tapi hari ni aku bukan nak cerita pasal blog aku yang lagi satu. Tapi aku nak ceritakan pasal aktiviti kaum lelaki bila dieorang hangout bersama lelaki je. Ya, boys out. Dan biasanya, bila keluar hingga ke lewat malam, mesti akan terkeluar idea untuk mengusya Nyah / Bapuk / Pondan / Perempuan tak tulen.

So, ini ceritanya. Masa aku kat Melaka, bila dah habis tengok midnight movie, aku dan gang lelaki biasanya akan lepak kat Jonker Walk (Jalan Hang Jebat). Biasalah, minum-minum kat mamak. Then karang-kadang, bila kitaorang rasa malam masih muda, mesti akan ada orang yang bagi cadangan yang macam

"Weh, braders usha bapuk jap. Nak?"

Then akan ada orang kedua yang sokongan

"Okay gak, dengar cerita bapok / pondan kat sini lawa-lawa"

Then akan ada orang ketika yang bagi cadangan

"Aku tahu port mana kita boleh cari bapok / pondan yang lawa. Amacam?"

Then biasanya orang yang ke empat akan memberi kata putus

"Okay set. Jom ah"

Yeah. Ini amat normal. And then, kita orang pun masuk lah dalam kereta, naikkan tingkap, dan bersedia untuk berasa teruja. So, di mana kah korang boleh jumpa stock-stock bapuk / pondan / nyah di Melaka? Banyakk. Banyak doe tempat yang bapok suka lepak-lepak di Malaysia ni. Tapi pada masa tu, yang paling dekat adalah di Jonker Walk lah juga. Kat belakang bangunan. So kitaorang usha lah.


Then masa first time aku usha bapok, aku hanpir susah nak bezakan dia dengan pelacur. Contohnya bila kiteorang drive slow-slow kat belakang bangunan tu pandai-pandai la korang usha benda-benda bergerak. Then bila dah jumpa dan tengok betul-betul, sure lah baru sedar yang itu adalah bapuk. Tapi kat Melaka ni bukan je bapuk dan pondan je ada. Pelacur pun ada. Dalam 'bahasa' kiteorang bapuk tu lelaki yang nak jadi perempuan dan mencari pelanggan lelaki di malam hari. Dan pelacur pula adalah perempuan tulen yang juga cari lelaki untuk duit di malam hari.


So, masa kitaorang tengah usha-usha bapok tu, semua akan pakat kata "Eh, tu bapok ke pelacur? Perh, lawa gilaaaa doe". Then selepas tu akan ada yang kata "Kau try hentikan kereta depan diaorang, then buka pintu. Diaorang sure akan terus masuk. Pastu kalau kau nasib baik, dapat la pelacur. Kalau nasib malang, dapat la bapok."

Seram sejuk aku dengar... Tapi bapok pun bapok lah. Kita orang bosan sangat, so kita orang langgan lah sorang dua. HAHA. Okay tak kelakar. Obvious sangat yang ianya main-main dan kitaorang tak langgan bapuk / pelacur. Lagipun, buat apa nak langgan bapuk dan pelacur? Mahal tau. Perlukah kita sebagai lelaki yang baik, penyabar dan pemalu menghabiskan duit untuk perempuan padahal kita boleh dapat perempuan free hanya dengan bermulut manis. Kan? HAHA.

Tapi kan, bila di fikir-fikirkan balik, apasal lelaki suka usha pondan eh. Yaa. Ini dari pengalaman aku. Sebab bila aku keluar dengan geng-geng sekolah menengah di Kuantan bulan lepas pun, diaorang lepak-lepak kat port pondan gak. Aku ingat lagi member aku ada cakap

"Weh, hari tu aku pergi kat belakang bangunan TNB tu then aku nampak geng bapuk ngan pondan. Perh. Kau tengok mesti cair gila sebab secomel-comel Nora Danish, comel lagi bapuk tu. Memang Ratu Bapok Malaysia ah" 

Then kitaorang pun macam "Comel dari Nora Danish? Woooahhh". Biasalah, kitaorang ni budak baru nak up. Tapi bab Nora Danish tu memang mengujakan.

So, memandangka ada 'Nora Danish' yang comel di Kuantan, kita orang pun apa lagi... Usha time! Ya, kitaorang usha lah. Masuk ceruk sana, masuk ceruk sini macam cari kat serata Malaysia dah. Sehinggalah kawan aku kata. "Haaa. Kat sini lah. Kau masuk kiri sekarang" Aku pun macam... masuk kiri? Weh gelap gila kot. Tapi bila aku kata tak nak, semua pakat bising-bising satu kereta tu. Iye lah semua pakat nak tengok Nora Danish. But...? Nora Danish versi bapuk? Siapa minat? Lelaki mana minat? Apa yang menariknya dengan bapuk yang muka lebih comel dari Nora Danish? Kalau ada bapuk muka macam Lisa Surihani nak la juga tengok. HAHA.


Tapi memang tak boleh blah doe. Masa tu awal lagi. Dalam pukul 11. And bapuk-bapuk tak ramai. Tapi ada lah juga. Bila ada bapuk, semua pakat compare.
  1. Slow down kereta
  2. Turunkan tingkap
  3. Usha bapuk
  4. Kasi grade
  5. Chow

And yeah, itss fuun. Its fuun bila aku dah tersesat dalam kawasan bapuk. Bayangkan tempat tu gelap dan aku tak biasa main lalu-lalu kat belakang bangunan. Sampai satu tahap, aku stopkan kereta sebab tak tau nak pergi mana. Dan yang tak boleh blah, bila aku stop je kereta, member aku jerit "Weh apasal kau berhentikan kereta. Bapuk tu lari ke sini weh" Bila dengar je member sebut macam tu, semua yang ada dalam kereta tu menjerit. Mak aii. Bising gila. Semua buat keluar suara perempuan. Korang ingat tak ngeri ke kalau kena kejar dengan geng bapuk dan pondan? Ngeri dan geli lah wei. Penyudahnya, tak ada bapok atau pondan versi Nora Danish. Damn.


Dan apa yang aku perasan, pondan Melayu agak ramai. Aku tak tahu kenapa. Then semua nak bajet pondan Kuala Lumpur (KL) bajet lawa. Eww. Dan, conclusion untuk entry ini adalah some of lelaki suka usha pondan. Tapi tu je. Tak der lebih-lebih. Tapikan, aku rasa korang patut cuba. Kelakar gila tengok antara spesis gay melayu ni cari pelanggan. Iye lah. Korang drive kereta lalu menuju kat dieorang then bila dah kat depan diaorang, korang berhenti then bukak pintu. Then bila dia datang nak masuk, korang terus pecut. HAHA gila funn.

Cuba ah, tapi berhati-hati ya wahai lelaki. Kalau pondan atau bapok tu kejar then rogol korang, jangan cari aku. Tapi kan, kalau ada lelaki kena rogol dengan bapok / pondan, agak-agak korang awek dia gelak kan tak?



86 ulasan:

  1. hahahaa..

    mak aii..kau buat mnde y tak senonh..

    =D

    BalasPadam
  2. haha. adventurous and extreme. aku pernah. kat tasik permaisuri, cheras. port gay dan bapok. tp kitorang tak masok jaoh. sbb dgr kata, nyah situ ganas. kalau jumpa dek diorang mmg diorang rogol. ngeri siall

    BalasPadam
  3. dsyt weh mr k ne.... soalan terakhir tu, gelak bagai nak rak la....!! hahahahaha.. :D

    BalasPadam
  4. erm.sensitip.no komen lah.bergantung pada individu =)

    BalasPadam
  5. hehe mengajar pula. hihi. bapok nie ibarat lelaki yang lemah lembut tp masih punya ego laki dan pondan nie luar dalam memang dah rasa diri dia perempuan. huhu. kalau tak silaplah. hihi. pondan memang lawa tgk jela pondan siam, cun gila. hihi. happy blogging :D

    BalasPadam
  6. tade keje dowh korang nihhh. hahahaha

    BalasPadam
  7. maseh bernafsu ke bapok nk rogol pompuan??

    BalasPadam
  8. haha....giler fun...
    kena cuba ni..kena cuba bial sampai melaka nanti..haha

    BalasPadam
  9. best la FUN jd lelaki bole intai2 pondan or bapuk tp, kitorg pompan nk usha sape...?HAHA

    BalasPadam
  10. aku selalu gak usha bapok kat kuantan..serius cun gila bapok2 ni..tapi aku tak ingat la area mana kawan aku tu bawak..hahaha..sempat la jugak tengok bapok2 ni dilanggan oleh lelaki..hehe..

    tapi ada orang cakap mak nyah/bapok/pondan ni tak suka tengok gadis tulen..betol ke?

    BalasPadam
  11. ahaaaa!! setuju. penah buat. ngeri gile...=)

    BalasPadam
  12. haha niat hati,bkk blog ko sbb nk tgk desire.aku br beli desire ptg td.nmpk lak post ni,baca2..teringat lak time kat KTganu dlu.aku g lepak ngan mmber umt.buat bnde same.tp aku laen sikit dari ko.
    1.msk kete
    2.naekkn tngkap (takot bapok dtg terkam)
    3.g husya bapok
    4.balek tdo
    kitrg pngil xtvt ni as 'left4dead'.kire klu tgh lepak2,kate 'bosan r,jom left4dead kt blkg bgn...' teros tahu,nk husya bapok.dan still,aku sndiri xtaw knp suke husya.excited kot.mcm mencabar je.plus,husya je k!

    BalasPadam
  13. benda biasa lah cari pondan masa takde kerja nak buat weh.
    hehehhe

    BalasPadam
  14. MR K kat jonker walk tak banyak bapok ... kat hang tuah mall waa ckp lu bnayk HAHA g la usha ;D

    BalasPadam
  15. kehkehkeh..lawak la entry ni Mr.K.. eh dulu ada bapok penah cuba nak kaco bf aku yg jambu..mmg aku rasa nak hempok bapok tu pun ada, tp aku lg kesian kt bf aku; see, sbb dia jambu ramai woo org nak kaco, gay, bapok, pompuan..

    BalasPadam
  16. hahaha...pondan pongggg boleyyyyyyy...nora danish?kah3..

    BalasPadam
  17. hye Mr K!

    ehemm Jonker Walk lah bukan Jongker..huhu klakar lah you ni! (1markah sbb girls suka laki klakar)

    Kalau you takut dgn bapuk, I bgi lagi satu markah dekat u! sebab lelaki takkan langgan bapuk..pelacur mungkin..hahah

    nway, entry best!

    BalasPadam
  18. ngek la...hahah lawak2...
    oo Mr.K pergi ekh yg jalan Imbi kot nma dia yg kt kuantan tu?? ke nama lain..ntah...tp area2 kedai makan tu kan...dkt jgk dengan hotel grand continental kan?...kih3

    BalasPadam
  19. statement last; bkn awek je gelak, aku yg baca ni pun gelak besar KAH3!

    BalasPadam
  20. @Laila - Usha pengkid. HAHA

    @Bella - Kann. Ramai gila kan kat Kuantan. Hmm? Tak sure pasal statement yang bapok benci nampak prempuan.

    @Afie - Yup. Kat situ lah. Then masuk kiri kann?

    BalasPadam
  21. haha. penah jugak ikot mmb elaki usha nyah. habis kene sergah sebb bwk pompuan

    BalasPadam
  22. memang agak tak senonoh la Mr K buat gitu.. tapi yg psti memang aq ketawa agk gler la... part bapok kejar and korang bertempik yang paling bez.. ha3.. anyway, mr K n da gang ada bad boy style... perangai gler2.. buat lwtn kt tempat bapok/pelacur cri mkn.. ha3.. bez punyer story nie...

    BalasPadam
  23. Saya tak suka bf saya usha bapok. Risau bapok tu naik gile karang jadi apa2 sape yg susah.. huhu

    BalasPadam
  24. aiii aiii
    tak baik ajar buat benda tak elok
    hikhik

    BalasPadam
  25. memang bersepah bapok2 ni skun, lg2 kat lorong haji taib tu, cantik2, tp bila suara je, garau semcam,hehe

    BalasPadam
  26. scary dow usha bapok..
    kat tempat aku pun ade, tapi bapok2 ni malu2 plak..
    bile ade org usya2 dia menyorok pulak..
    haha

    BalasPadam
  27. hahaha.. mmg kelakar.. btw kt ipoh punn ramai. sexy2 lak tu.. yg paling kelakar bapok india.. muka garang gile.. takut bila lalu kt port diorang.. haha...popmn pun suka tgk bapok :))

    BalasPadam
  28. aku penah ikut kawan aku (lelaki) usha bapok.
    memang seram gila weh.
    pantang je kereta tu berhenti, memang dia rapatlah.
    meremang bulu roma aku. =,='

    BalasPadam
  29. mak aih. buang tebiat sial! nak try ah! bhahahaha XD tengok tahap ke-fun-an dia XD

    BalasPadam
  30. kalau kat tempat aq, port pondan nih kat JALAN SAYANG.


    well, aq rasa kat tempat aq memang feymes dengan bapuk nih sebab tula cerita 'SUTUN' tuh buat kat tempat aq. memang hakikat pon.

    BalasPadam
  31. memang fun gak usha bapuk, aq pernah ikut abang ipar aq usha bapuk. gila, geli nak muntah...aq rasa kalau aq usha sensorang, konpem takde sapa kejar aq! kwang3!!!

    BalasPadam
  32. hahahaha..

    gile sengal..
    kalo ade laki yg kena rogol dek bapok, dia lah laki petame kuar suratkabo..
    hohohoho

    BalasPadam
  33. pondan india bersepah kat pasar karat, jb...tapi stok madhuri dixit, rani mukherji, kajol, karina kapoor xdela bhai...

    BalasPadam
  34. pernah usha bapok..best gak! tapi time tu g ngan akak je.. dah lah dua2 pompuan dlm kete.. g usha bapok!tak boleh blah...slamat tingkap kete tinted.. hahah

    BalasPadam
  35. dulu masa kerja, jumpa ngan pondan ni...boobs dia..perghh..besar dan mantap...tapi ada janggut..kahkahkah.... dah cam tu tak reti pakaibaju dalam..=,=" ..nak buat lelaki gatal cam mr kay tergoda letteww...ahah

    kawan laki saya salu ushar bapok..=.="
    eeiiww

    BalasPadam
  36. haha !
    bungukss la.
    larat pulak si bapok nak kejar lelaki kan :P

    BalasPadam
  37. Alaaa kalau setakat nak usha bapuk lawa, xyah susah2 sampai camtu sekali. Kat flat aku ni hah, ramai gila bapuk, tp tak ramai yang lawa la.. Tapi kalau ada yang lawa tu memang lawa, pastu diaorg ni memang seksi gila.. Tadi masa masuk lift, terpandang la sorang ni. pehh tingginyer, pastu pakai plak seluar pendek, menampakkan kaki panjang tu.. Aku tahu ada lelaki suka tengok kakikan, and serius kaki dia memang cantik. Tengok muka plak memang comei, ayu2 jer.. tak nmpak plak makeup tebal ker aper. tapi tgk ketinggian mmg x caya pompuan tulen, sekali keluar suara, sah jantan.. Alah kalau pompuan cam aku kata lawa, agak2 laki2 kat luar sana kata apa??

    BalasPadam
  38. it's funny to know that i'm not laughing at all reading this entry. terasa kejam. mungkin diorang salah. diorang tersasar daripada laluan sebenar. diorang tersesat dalam mencari arah. but that doesn't mean that we can make fun of them. kan? ke macam mana?

    idk, Mr K. i felt sorry for them. instead of making fun of them, let us pray that someday, they'll change for good.

    ps: i really felt sorry for them.

    BalasPadam
  39. kiri kot..tau je ok..xpenah g usha pon...takot..haha *nnti la kalu boring2 tumpang mr.k g usha...haha

    BalasPadam
  40. bapok rogol lelaki??err..haha..speechless kot..;p

    BalasPadam
  41. hahahaha
    nie mmg xtvt yg plng fun n xtreme doe...aq n mmbe aq klu dh sgt2 bosan n xtau wt pew tgh2 mlm mmg kteorg pkat duk usha2 mak nyah kt susur...
    pnh skali aq n mmbe aq kne raba dek mak nyah 2,mmg mkn sumpah serana r mak nyah 2... huh~

    BalasPadam
  42. Hahaha~ kelakar gila.. Nakal betol!!
    Teringat gak kngn masa2 usha golongan pondan nie.. Paling best bila durank marah.. Kluar suara garau.. Haha~ Lawak kan.. N aku ada gak kawan dgn budak2 geng pondan nie/bapuk.. tapi yg kwn aku nie takda lah sampai jadi "pelacur" mcm tue.. hehe~ Dan best bila kawan dgn durank, macam2 cerita boleh dgr dari durank.. Dan paling penting hati2 selalu~ haha

    BalasPadam
  43. bapok benci kat pompuan tulen? ntah la tp penah dgr kes ada sorg bapok ni akan pukul mana2 pompuan yang lalu depan dia..x ingta kat mana...

    penah nampak bapok kat kuantan ni..masa otw balik umah dr terminal kuantan tu..uii..lenggok dia tu mmg kalah cik girang yg pompuan ni..muka dia bertepek ngan mekap..baju dia mmg sgt x cukup kain..terlebih pompuan dr pompuan..huhuhu

    BalasPadam
  44. owh memg seram mase duk kat kuantan thn lepas...kaum2 nie tergugat klw wanita2 tulen usha dorang.. usha je kot ;p

    BalasPadam
  45. hahahaha, :D
    gila klaka.
    tak pon, cuba try buat ''dorang'' marah!
    kompem keluar suara versi ''asli'' punyer..
    hahahahaha.

    BalasPadam
  46. kelakar la XDD. tetibe tringat citer parents ak mse die org g honeymoon. Die org g tngk pertandingan ratu bapok! kah3!! mak ak ckp ade yg cntik tue cntik la, yg tak bleh blanye ade bdn berketul2+bulu kaki *jgn ckp arh* tue pon ade hati nk bertanding! adoyaaiii~ XDDD

    BalasPadam
  47. aku penah jumpe bapok muke sebijik erra fazira... aku ingatkan pompuan tulen... bapak la lawa ngan kulit gebu putih melepak bagai dekat 1 salun rambut ni...

    sekali dia bukak mulut dengar suara mcm petir... garau ya ampunnnn...

    aku nak gelak, tapi tahan je sampai sepupu aku abes potong rambut. agak2 dah jauh dari salun tu kitorang bantai gelak puas2...

    tapi siyes ouh... letak sebelah erra fazira, aku rasa memang boleh confuse mana satu erra fazira tulen. huhu...

    BalasPadam
  48. ko try usha bapok kat jln wong ah jang..tpi jgn drive keter..try guna motor...ader bran???...hehe

    BalasPadam
  49. bapok pertahankan kaumnyer....
    opsss...
    hahaha

    BalasPadam
  50. Macam besttt!!! Hahahaha. Kat Melaka tu mmg bersepah bapuk. Pernah jugak usha2. Tapi camtu2 jee la. Tak berani nak advance sgt cam hang! ;p

    BalasPadam
  51. aku study dekat johor.
    time cuti sem aku balik kelantan ngan member aku, lalu ikut pahang.
    biasanya kitorg transit dekat UMP, lepak ngan membe2 aku kat situ semalaman.
    diorang akan ajak kitorg usha port bapok. dia kata bapok kuantan lawa2.
    ada skali tu, balak member aku bawak kete, member aku dok kat tepi die.

    balak die turunkan tingkap, try usha, dia cakap "phewwit"
    pondan2 tu datang dekat ngan keta, then die nampak kawan aku (perempuan) die cakap "ishhhh.. yang kat sebelah tu dah adala"

    muka dia frust gila masa tu.. hahaha

    BalasPadam
  52. sakit perut aku duk gelakkan kau..hahaha

    BalasPadam
  53. aku pernah jumpa sorang kat kuantan hari tu..macam baru lepas buat tut tutt..HAHA

    BalasPadam
  54. klau nk tw port baek punye, ade kt tasik kt taiping !
    abg mira yg agak encem n kacak penah kne kacau ngn nyah !
    huhuhu, bygkan laa, lelaki tulen takot ngn nyah or pondan ?
    lawak kan ??
    hahaha... ntok soalan yg akhir 2, jgn ade yg t'khot klau ade lelaki tulen yg kne rogol ngn nyah 1 hari nnti...
    klau x cye, juz wait n see laa ! :)

    BalasPadam
  55. woahhh... klau lelaki kne rogol ngn bapok... sanggup ke die nk bgtau awek die?...

    BalasPadam
  56. golongan ini versi Thai lagi bahaya. Mmg rupa pompuan, guys yg gatal pasti terpedaya. itu yg bnyk kes di sana, man kena tipu~ kah3

    BalasPadam
  57. kah3...itu jer yg aku tahu ...ketawa..

    BalasPadam
  58. penah jumpa pondan kat ukm, cantik gilerr!kalah la pompuan melayu tulen..huhu..

    BalasPadam
  59. AHAH . takde keje ea ? balik rumah tolong mak ah lagi bagus :P

    BalasPadam
  60. haha...mcm msa aku muda2
    pnah usha bapuk kt blakang plaza hang tuah
    gler fun!!

    BalasPadam
  61. bapok kuantan mmg style habes. aku yg pmpuan ni pun boleh cair tgk dorang. OMG ! badan ramping giler boleh?

    BalasPadam
  62. dlu mse blaja kuantan slalu gak la mmbe ajak tgk bapok kt blkg public bank tu..tp siyes nk tegelak je tgk telatah dorg..euwwww..haha

    BalasPadam
  63. dari kecik teringin nak ada bestfriend pondan.. silly kan? seriously,mesti best!

    BalasPadam
  64. sometimes bapok lagi cun dari perempuan

    sbb tu diorang plih bapok instead pelacur

    BalasPadam
  65. hahah.. kat pasar besar kuantan tu byk waktu malam2.. aku selalu nampak time teman abang aku beli rokok kat situ..

    BalasPadam
  66. dekat seremban ade satu tempat mmg port bapok. deret kedai dekat dengan hotel sri malaysia. try lah usha. haha. ak first time jumpe time tu jalan ngn parents. jalan kaki ok! boleh nmpak real puye. and ade mat2 moto boleh pulak lepak ngadap bapok tu? err xmalu betol.

    BalasPadam
  67. Lawak plak ngn entry nie... melaka jgk... prnh g sne n 2nd time nmpk bapok.. fuh! mule2 tgk kaki... amboi... seksinye... tgk ats... amboi... mantapnye... tgk ats.. amboi cntiknye!!! tp bile rs ade len ckit i know to bapok... benci!!! geli n enth pape.. werk!

    BalasPadam
  68. aq suka baca dowh...bertambah lak ari ni ari aq tgh haru biru plus down...hahahaha...thnk for the day law pun aq bc agak lewat...tettttttt....=)

    BalasPadam
  69. ish9...nakainye korg neh..sje crik pasal..haha :p

    BalasPadam
  70. I n my bf selalu usya pondan kat pandan indah area the store....ase nak bg special flying kick kat dowang....hahaha jeles i tgok body dowg....OMG

    BalasPadam
  71. for sure geng yg usha bapuk penah main ngn bapuk takyah kencing la..klu boyfriend@laki@suami korg kate nk usha2 port bapuk yg mcm blogger ni buat xyah percaya. so korg pikir2 la yer

    BalasPadam
  72. just nk share la yer...
    klu bf@buah hati@suami@laki korg & sewaktu ngnnya ajk g usha port bapuk tp dgn alasan kwn2 penah usha bgai jgn percya 200% d ulangi 250%..sebb korg menempah maut! sure die org n geng2 yg lain da langgn. xyah la nk gelak2 bapuk tu walhal blakang korg. nasib korg la.. elak2 kn usha tempt cem tu.. klu xnak laki korang terjerat n menjerat... ini tuk kebaikn korg gak... gurl2 semuer

    BalasPadam
  73. Ramai yg da trjbk ngn kaum sjnis..cause pompn xlyn laki2 then jual mhl..rmai jgk yg g men plcr..sbb ssh nk dpt pompn..n xmau jd gduh2 rembat aweks org la. Ape la..u fxxk u pay..very simple...that my life...

    BalasPadam
  74. Ramai da trjebak..sbb pompn jual mhl..n ssh nk dpt..u fxxk u pay..x yah nk gdoh2 kcau aweks org la..ape la..kan very simple... that my life..

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.