Sabtu, 28 April 2012

29th April (Ahad), PWTC - Me & Geng Terfaktab

Assalamualaikum


Soryyyyyyyy sebab dah lama tak update blog dan sorry sebab lambat approve korang punya comments. Lately, aku berasa amat malas untuk membuka blog. Well, semester aku akan habis hanya dalam dua minggu (max), and then later on maybe barulah aku akan free seperti burung merpati tanpa sebarang kerja untuk membuka dan menulis blog yang tersayang ini.

Well, macam yang kita semua dah tahu, di PWTC sekarang ni ada Pesta Buku yang besar-besar. Banyak awek-awek comel serta gadis-gadis manja bersama jejaka handsome akan menghadirkan diri untuk men cuci-cuci mata sambil membeli buku. And, kalau tak silap aku, novel Awek Chuck Taylor mendapat sambutan yang amat tinggi. And, tahu kah korang siapa penulis Awek Chuck Taylor? Well, penulisnya adalah salah seorang dari Ahli Terfaktab iaitu Nami Cob Nobbler yang juga mengeluarkan buku bertajuk Kitab Terfaktab (#2) - Nakal Tapi Halal. 


So, kenapa aku menulis entry ni? Well, untuk pengetahuan anda, esok (Ahad), hampir semua ahli Terfaktab akan berada di PWTC pada pukul 4 petang. Dengan kata lain, ini adalah masanya untuk anda beramah mesra dengan penulis idaman korang sambil bergambar dan meminta sign dieorang. Contohnya, korang boleh flirt-flirt dengan Raja Kasanova, Brader LepLep. Or bergambar sambil mengukur ketinggian bersama Boss Terfaktab, Aqram. Korang juga boleh berlawan cakap tanpa henti paling lama bersama Cikgu Zara. Korang juga boleh meminta tips kulit licin bersama Issac Ismael. Korang juga boleh belajar tips menggoda dari Bukan Penggoda. Dan ramai lagi. 

Sebenarnya, banyak lagi yang ada di sana. Ada jual-jual mug Terfaktab, ada jual itu dan ada jual ini. Dan aku harap, aku tak ada masalah untuk sampai ke sana. Maklum lah, aku ni ada masalah sikit dengan KL dan Selagor ni. Sebab banyak sangat dah kes dah terjadi. Tapi yang penting, most of ahli Terfaktab akan ada dan anda boleh mintak sign dengan dieorang. Mohon semua Ahli Terfaktab praktis sigh lelawa ya. 

PWTC

Booth Lejen Press.

29 April (Ahad)

Around 4 pm. 


See you there insyaAllah.



16 ulasan:

  1. InsyaAllah.. Klu ada kelapangan akn hadirkn diri kat sna.. Manalah tau ada bku2 best kat sna kan..

    BalasPadam
  2. gua dah balik arau time tu la bro :)

    BalasPadam
  3. rasa macam nak pergi je.
    jumpa di sana!

    BalasPadam
  4. halo salam kenal.. :D
    nitip ya..

    http://sumber-inspirasi-ku.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. aik? tak de org komen plak...aku sorg jadi la...

    -jimbo-

    BalasPadam
  6. berjalan tanpa henti6 Mei 2012 pada 9:50 PG

    oo.. jadi yang gelak-gumbira-kuat2 tu korang la?

    ada satu mamat-tak-tahu-sapa yang duduk-duduk gumbiranya dlm booth tuh, lalu kakinya tersepak dek aku. yang hanya aku sedar kakinya di situ, bila dia kata "oh, maaf"

    eheh. booth hot kot

    BalasPadam
  7. uit khairul
    mintak tlg skit...support kami hehe
    http://thankyou4smoking.wordpress.com/

    BalasPadam
  8. weh aku pun pegi pesta buku!!! tapi sedihnya aku tak g mse writer turun, aku g esknya :(
    Lagi buku apa yang kau beli weh? share ah sikit.

    BalasPadam
  9. kat booth tu banyak penulis yang nampak sempoi sempoi je... best best :)

    BalasPadam
  10. sbenarnya ain ta paham lgsung p ke jadah nie terfaktab, kitab terfaktab - nakal tapi halal..pusing2 ^^

    "Binatang pun pandai berkasih sayang. Manusia?".

    BalasPadam
  11. HEsh, xaciii.. Ingatkan dapatlah beli Kitab Terfaktab #1, xsampai stok lagi. Mane lak nak belinyeee...

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.